نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

نقاش با نگاره اش گفت


  

 نقاش با نگاره اش گفت

چگونه بنوازم

چشم هایت را بر بوم نقاشی 
ای زن؟

بگذارخلوت کنم 
با زیباییت
در سکوت .
تا بشکفد در پرده های رنگ 
با نگاهت.
آواز هزار قناری مست

کمی درنگ !
بگذار لمس کنم 
روحت .

این نقش 
جاودانی ست ....

نیماخسروی

 

https://t.me/nimaphonix/9143

*********

ژان : چرا چشمامو نکشیدی ؟!
مودیگلیانی : نمی تونم بکشم ، هر موقع روحتو حس کنم ، می کشمشون...

فیلم مودگیلیانی 2004 به کارگردانی میک دیویس
Modigliani (2004)
128 min - Biography | Drama - 29 September 2004 (France)
7.4 Ratings: 7.4/10 from 6,327 users Metascore: 25/100 

The story of Amedeo Modigliani's bitter rivalry with Pablo Picasso, and his tragic romance with Jeanne Hebuterne.

Director: Mick Davis
Writer: Mick Davis
Stars: Andy Garcia, Elsa Zylberstein, Omid Djalili |

http://www.imdb.com/title/tt0367188/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد