نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

گزارش یک فیلم :Perfect Sense 2011 ساخته David Mackenzie

  

گزارش یک فیلم :Perfect Sense 2011 ساخته David Mackenzie   

 روایتی ازیک عاشقانه مدرن !

امشب مجالی یافتم تا فیلم "احساس کامل  Perfect Sense 2011 "ساخته ی "دیوید مکنزیDavid Mackenzie" را ببینم . روی پوستر قیلم نوشته شده بود روایتی ازیک عاشقانه مدرن ! هر چند خودم را برای دیدن یک فیلم عاشقانه با بازی خانم "اوا گرین "و آقای "ایوان مک گریگور" آماده کرده بودم اما با دیدن رخداد هایی که روابط افراد رادر داستان فیلم  تحت تاثیر قرار می داد من هم تحت تاثیر قرار گرفتم!

در حین نمایش فیلم به ذهنم رسید این آدمیزاد دو پا اگر روزی مجبور شود با" آمیب ها "زندگی مسالمت امیزی را بیاغازد این کار را خواهد نمود.!

زوج داستان پس از قرار گرفتن در معرض این بلای همگانی  می اموزند که شرایط را همانطور که هست بپذیرند و زندگی عاشقانه ای را ولو بدون بو، مزه ، صدا و دیدن آغاز نمایند البته نمی دانم اگر از آغاز داستان قدرت لامسه و تمایلات جنسی شان به همراه حس های دیگر از بین می رفت انوقت این عاشقانه مدرن چه سرانجامی می یافت!

نیما خسروی

Perfect Sense 2011

Genre: Drama | Romance
IMDB ratting: 7.4/10 (914 votes)
IMDB link: http://www.imdb.com/title/tt1439572/
Director: David Mackenzie
Starring: Ewan McGregor, Eva Green and Connie Nielsen

 

 

 


برچسب‌ها: فیلم, احساس کامل, Perfect Sense 2011, دیوید مکنزی, David Mackenzie, عاشقانه مدرن
ماجرا از  آنجا شکل می گیرد که پزشکان متوجه بروز یک بیماری عجیب و غریب در چند کشوراروپایی می شوند که مبتلایان قدرت بویایی خود رااز دست می دهند ...این بیماری اما در ادامه فیلم شکل گسترده تری می یابد؛ قربانیان نخست بویایی ،سپس چشایی ،آنگاه شنوایی و سرانجام بینایی خودرا  از دست می دهند . در ابتدا همه چیز به هم می ریزد تا اینجا به یادرمان کوری  نوشته و نسخه سینمایی آن به کارگردانی فرناندو مریلس افتادم اما با پذیرش شرایط جدید مردم با آن خود را تطبیق می دهند . نکته جالب فیلم تکیه بر این پیام بود که شور زندگی ربطی به حس های پنجگانه ما ندارد ،شور زندگی شور زندگی است و اگر ما را از همه توانایی ها و مواهب مان محروم کنند باز هم چیزی در درونمان می جوشد و ما را به بهر ه مندی از فرصت های مانده از زندگی امیدوار می سازد .ژوزه ساراماگو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد