نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

یک عاشقانه میان من و تو و فاصله ها : شعری از نیما خسروی

 

میان خرد و دیوانگی

یک عشق فاصله است!

با تو 

راه به جایی نمی برم؛

بی تو 

هم!

 

به لحنی نمناک

از بغضهای شبانه ام 

تو را می خوانم 

بیا!

 

 

زیبایی تو را به ابدیت 

می پیوندد

حتا 

آنجا که نباشی .

 

فریبم می دهد

لبخندت 

که تعبیر رویاست

وچشمهایت 

که فردای امیداست.

وپیراهن آبی کوتاهت 

که به اتشم می کشد!

 

قلب تو پرنده ی کوچکی است که به دلم نوک میزند

هنگامی که در آغوش منی!

رازی که در نگاهت هست چیست

رازی که در اندامت است چیست

رازی که در صدایت هست چیست؟

چگونه در کنار منی و دوری 

فرسنگ ها فرسنگ 

نمی دانم

فقط

دوستت دارم!

نیماخسروی

http://parandehnist.blogfa.com/post-79.aspx

برچسب‌ها: یک عاشقانه میان من و تو و فاصله ها, نیما خسروی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد