نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

دیالو گ های ماندگار : Life of Pi 2012- Director: Ang Lee

دیالوگ های ماندگار: Life-of-Pi 2012 – آنگ لی
Life of Pi
2012 Film
8.1/10-IMDb
Life of Pi is a 2012 American 3D live-action/computer-animated adventure drama film based on Yann Martel’s 2001 novel of the same name
Release date: November 21, 2012 (USA)
Director: Ang Lee


می دونی من خیلی چیزها رو جا گذاشتم … خونواده‌ام، باغ‌وحش، هند، آنندی .

فکر کنم زندگی در نهایت همین رها کردن و فراموش کردنه… ولی چیزی که بیشتر از همه دردآوره؛اینه که فرصتِ خداحافظی کردن نداشته باشی.من هیچوقت به خاطرِ چیزهایی که از پدرم یاد گرفتم نتونستم ازش تشکر کنم.

این نوشته را می توانید در این جای ها ببینید: اینجا  و اینجا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد