نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

با خیال و خاطره(شعر از نیما خسروی)

nima_Ak70197

  

 

با خیال و خاطره

=======

پروانه های خیالم را 
آزاد کن
یکی 
یکی.

از یاد مبر گلم!

هر چه کرده ایم

هر چه عاشقی

هر دیوانگی!

با باد اگر رود

از یاد نه !

نقش است

بر روزگار

چون شعرهای ناب قدیمی

در امتداد حزن

ماندگار.

دستهای ما بادبادک های آرزو

که سرنگون می شوند.

من  

نشسته ام در این داستان؛

سال هاست 

در نقش عاشق  ِ  بی سرانجام  جان می کنم !

من 

با دل شیدا

با  نستعلیق علاقه ،

با شور ماهور،

باپرواز پرنده 

و موسیقای برگ ها در دستان نرم نسیم 

نفس می کشم !

من با خیال و خاطره زنده ام !

سرداست  عزیزکم !

می دانم ،

روی برمی گردانی و نمی شناسی ام  

می دانم ...

جای دیگر نمی روم.

 گرم می شوم 

کنار آتش خاطره ها؛

می سوزم

به تکرار هر بار

که یادم می کنی.


نیما خسروی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ستایش یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ http://setayesh1368.mihanblog.com/

به این میگن به مطلب خوب. خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم مطالب جدیدت رو بخونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد