نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

ترانه های ایرانی : رفتم که رفتم


Raftam ke Raftam۲

 

 

 ترانه های ایرانی :

 نام اثر:  رفتم که رفتم

آهنگساز: شادروان علی‌ تجویدی 

آواز : جاودان یاد بانو مرضیه

شعر: معینی کرمانشاهی

دستگاه: همایون(شوشتری)

  

رفتم که رفتم 


رفتم که رفتم 
از برت دامن کشان
رفتم ای نا مهربان
از من آزرده دل
کی دگر بینی نشان
رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

از برد دامن کشان
رفتم ای نا مهربان
از من آزرده دل
کی دگر بینی نشان
رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

از من دیوانه بگذر
بگذر ای جانانه بگذر
هر چه بودی هر چه بودم
بی خبر رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

شمع بزم دیگران شو
جام دست این و آن شو
هر چه بودی هر چه بودم
بی خبر رفترم که رفتم
رفتم که رفتم

بعد از این بعد از این
کن فراموشم که رفتم
دیگر از دست تو
می نمی نوشم که مستم
با دل دیر آشنا
گشتم از دامت رها
بی وفا بی وفا بی وفا
رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

بعد از این بعد از این
کن فراموشم که رفتم
دیگر از دست تو
می نمی نوشم که مستم
با دل دیر آشنا
گشتم از دامت رها
بی وفا بی وفا بی وفا
رفتم که رفتم

رفتم که رفتم
                                 

                                                                                            ۱ مرضیه …Size: 5.9 Mb Server: PicoFile ………. Download 

—————————-

  علیرضا افتخاری …

Size: 8.5 Mb Server: PicoFile ………. Download

—————————–3 گروه کر دختران …

Size: 3.6 Mb Server: PicoFile ………. Download

—————————-4 غلام عباس قشقایی …

Size: 3.9 Mb Server: PicoFile ………. Download 

—————————-

۵ شوکت علی اکبر اُوا …

Size: 4.4 Mb Server: PicoFile ………. Download

—————————6 تکنواری پیانو – سامان احتشامی …

Size: 2.7 Mb Server: PicoFile ………. Download

—————————-7 ویلون جهانشاه برومند، سنتور همایون همدانیان …

Size: 3.4 Mb Server: PicoFile ………. Download

—————————-8 تار – پرویز رحمان پناه …

Size: 7.2 Mb Server: PicoFile ………. Download

—————————-9 کمانچه – هابیل علی اف …

Size: 4.3 Mb Server: PicoFile ………. Download

—————————-10 آندرانیک مددیان – کوروس شاهمیری – پاپ …

Size: 4.9 Mb Server: PicoFile ………. Download

—————————-


آبشخور: هفتمین ققنوس

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 07:47 ب.ظ https://www.myeasymusic.ir/

ممنون خیلی عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد