نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

دوستت دارم را چگونه باید گفت؟(شعر از نیما خسروی)

IMGA0689

  

 

نه واژگان

 نه نگاره

 نه موسیقی

درمن حسی می جوشد

که  ازکهکشان بزرگ تر است

و می دانم

ادامه می یابد

پس از من

در گفتگو با ابدیت ؛

وجهانی

می سازد

که در ان

موجوداتش دیگر  مهربانی را از هم دریغ نمی کنند!

 دوستت دارم را چگونه باید گفت؟

که نمی گنجد در شعر.

ونقاش گوش بریده ی خویش را  برای معشوق فرستاد!

دوستت دارم را چگونه باید گفت؟

که آواز پرنده

نتی کوچک است

از سمفونی  سکوتم.

گفتی دلت می تپد برای گریه من ؟

دوستت دارم را چگونه باید گفت؟

قلب خون چکان را نشانت بدهم؟

بیش از بودنت

در هراس از دست دادنت

به خود می پیچم

هنگامی که  نیستی

ستاره ی در آسمان اندوهم!

دنباله ات را ادامه می دهم

تامرزهای محال.

دوستت دارم را چگونه باید گفت؟

هنگام که بودنت کنارم

چون نبودنت

دیوانه ام می سازد!

که می رسم

به تشنگی بی پایان مجتون

در بیابان دلتنگی

دوستت دارم را چگونه باید گفت؟

نبما خسروی


آبشخور: هفتمین ققنوس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد