نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

نقش آفرینی از زبان بازیگر: لیو اولمن Liv Ullmann

 

 هنگامی که برآنم تا نقشی را ایفا نمایم ،هرگز به گونه ای کامل نمی توانم انچه را به راستی هستم راپنهان کنم . جیزی که هستم ، هویت و بودنی است که تماشاگران  به عنوان یک شخص ،نه به عنوان یک نقش ونه چونان یک نقش آفرین بلکه دریک ارتباط چهره به چهره با با آن رو در رو می شوند .این آن چیزی است که من درباره ی یک زن می دانم . تجربه کرده ام .چیزی است که به جلوه در می آورم و انچه که می خواهم با شما درمیان بگذارم .

لیو اولمن Liv Ullmann
Born December 16, 1938

"When I decide to portray a part, I can never completely hide who I am, what I am. At the point of identification, the audience encounters a person, not a role, not an actress. A face to face. It’s what I know about women. It’s what I have experienced, what I’ve seen. That’s what I want to share with you."

Liv Ullmann
Born December 16, 1938


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد