نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

نگاه من

اندیشه -هنر۰ ادبیات

اندک ...شعر از نیما خسروی

اندک...

گریـه تلخ من و فرصت دیدار اندک 

 تو همـه دلهـره و من همه انکار اندک 

  

تو و اندیشـه رفتن ، من و قلبی خونین

و امید گذر از این شب دشوار انـدک

من همه وسوسه چیدن یک سیب از باغ

تو و یک درد از این غربت غمبار اندک

خستـگی بی پایان ، جاده هـا بی پایان

من و هر قـدر ز دلتنگی تکرار انـدک

تو و آن خاطـره های همه آبی همه سبـز

من و این بغض رها در تب اقرار انـدک

روح زخمی و جگر خون و بیابان در پیش

از همه رنج جهـان این همه آزار انــدک

 

نیما خسروی


نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://donyayeyasamin.blogsky.com

سلام
بسیار زیبا بود
خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد